Zoia - 2009-01-02 16:18:48

PORWANIA
Porywać mogą wszyscy członkowie gangu, ale polować na Jeńców mogą tylko Łowcy z pomocą Tropicieli. Alphy muszą za wszelką cenę oswobodzić Jeńca, inaczej zyskają złą opinię i mogą zostać zniesieni. Jeńców można odzyskać walcząc (oddział myśliwych walczy ze strażnikami lochów), lub wykupując go. Porywać można na Ziemi Niczyjej, a wręcz trzeba na własnym terenie, jeśli jest to osobnik z wrogiego bądź neutralnego gangu (wyjątek; nie wolno porywać posłańca, jeśli jest tylko jeden).
WOJNY
Wojny mogą wypowiadać Alphy. Jest to "Wojna z uprzedzeniem", lecz Wojna może się zacząć od "Najazdu" Wojska Wojowników. Wojny odbywają się się na Ziemi Niczyjej, w Kanionie Wyschniętej Rzeki. Bitwa rozgrywa się tak; Dowódca Wojowników wybiera jednego przedstawiciela ze swojego oddziału. Administrator mówi jedną z kilku "komend". Więc przykładowa walka będzie wyglądać tak;
Administrator
ATAK!!!
Wilkołak
*atakuje* (przy normalnym ataku jest zabierane 10 pkt. życia)
Kotołak
*atakuje* (odpowiada na komendę Administratora jako drugi, więc zabiera 5 pkt. życia)
Administrator
BŁĄD!!!
Wilkołak
*atakuje* (w błędzie zabiera 5 pkt. życia)
Kotołak
*atakuje* (nie odpowiada na błąd, więc zabiera 10 pkt. życia)
Administrator
UNIK!!!
Wilkołak
*atakuje* (nie zabiera ani jednego punktu życia z racji, że przeciwnik wykonał unik)
Kotołak
*atakuje* (zabiera 10 pkt. życia)
Administrator
SPECJALNY ATAK!!!
Wilkołak
*atakuje* (atak jest bardzo rzadki, zabiera aż 50 pkt. życia. Zwykle po nim następuje koniec walki)
Kotołak
*atakuje* (po specjalnym ataku zabiera 5 pkt. życia, ale po jego ataku następuje koniec)
Takich walk jest wiele, dopóki jedna ze stron nie skapituluje, lub wojownicy "skończą się". Nagroda jest ustalana przed rozpoczęciem wojny (kiedy jest ona z "zaskoczenia", ustala się ją po wojnie). Punkty życia regenerują się 5 pkt. na dzień, chyba, że wilk kupo Zioło Błękitnego Powietrza, wtedy regenerują się 10 pkt. na dzień.
SOJUSZE
Sojusz zawiera Alpha z inną Alphą, z konsultacją gangu. Jeśli np. powstanie Sojusz Kotołaki + Dzikie Kotołaki i Wilkołaki zaatakują Kotołaki, to Dzikie Kotołaki mają obowiązek pomóc Sojusznikom. Po wygranej Wojnie wygraną rozdziela się po 50%. Jeśli Wilkołaki wypowiedzą Wojnę Kotołakom, przebiega to w identyczny sposób. Natomiast gdy Kotołaki zaatakują Wilkołaki bez konsultacji z Dzikimi Kotołakami, te mogą odmówić.
Jeśli jedna ze stron chce przyłączyć do Sojuszu inny gang, musi uzyskać zgodę drugiej strony. Sojusz może zostać zerwany w każdej chwili, jest do tego upoważniona tylko Alpha.

www.cs-hooligans.pun.pl www.turniejdsj3.pun.pl www.poprykajmy.pun.pl www.daclan.pun.pl www.mototeamlct.pun.pl